آ
-
آزار جسمی
مقایسه میزان کودک آزاری و کیفیت رابطه مادر با فرزند مبتلا به اختلال یادگیری و فرزند غیر مبتلای خود [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 104-117]
-
آزار عاطفی
مقایسه میزان کودک آزاری و کیفیت رابطه مادر با فرزند مبتلا به اختلال یادگیری و فرزند غیر مبتلای خود [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 104-117]
-
آموزش بازی توجهی
اثربخشی بازیهای توجهی بر توانایی خواندن کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 90-102]
-
آموزش تابآوری
اثربخشی آموزش تابآوری بر مدیریت استرس، عواطف و رفتار کمکطلبی تحصیلی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 33-47]
-
آموزش تنظیم هیجان
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر عملکرد توجه مداوم، برنامهریزی-سازماندهی و عملکرد پیوسته در دانشآموزان دارای اختلالات یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 48-63]
-
آموزش شفقت نسبت به خود
اثربخشی آموزش شفقت نسبت به خود بر مهارت اجتماعی، خودکارآمدی اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانشآموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 30-44]
-
آموزش قدردانی با رویکرد اسلامی
تأثیر آموزش قدردانی با رویکرد اسلامی بر خودبخشایشگری و صبر مادران کودکان مبتلا به اختلالات یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 47-61]
ا
-
اجتناب شناختی
مقایسه بیانگری هیجانی، اجتناب شناختی و مهارت های اجتماعی در دانش آموزان با و بدون مشکلات یادگیری خاص [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 62-75]
-
اختلالات یادگیری
رابطه افسردگی مادران با نشانههای افسردگی و اضطراب کودکان دارای اختلال یادگیری خاص با واسطه استرس والدینی [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 46-61]
-
اختلالات یادگیری خاص
تأثیر آموزش قدردانی با رویکرد اسلامی بر خودبخشایشگری و صبر مادران کودکان مبتلا به اختلالات یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 47-61]
-
اختلالات یادگیری خاص
بررسی رابطه واسطههای تحصیلی با راهبردهای شناختی- فراشناختی و باورهای انگیزشی در کودکان دارای اختلالات یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 20-32]
-
اختلال یادگیری
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر عملکرد توجه مداوم، برنامهریزی-سازماندهی و عملکرد پیوسته در دانشآموزان دارای اختلالات یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 48-63]
-
اختلال یادگیری
اثربخشی آموزش تابآوری بر مدیریت استرس، عواطف و رفتار کمکطلبی تحصیلی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 33-47]
-
اختلال یادگیری
مقایسه میزان کودک آزاری و کیفیت رابطه مادر با فرزند مبتلا به اختلال یادگیری و فرزند غیر مبتلای خود [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 104-117]
-
اختلال یادگیری
مقایسه سبکهای یادگیری در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری، نقص توجه/ بیشفعالی و بهنجار [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 45-61]
-
اختلال یادگیری
اثربخشی تمرین ذهن آگاهی به همراه موسیقی بر حافظه کاری و انعطاف پذیری شناختی کودکان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 6-20]
-
اختلال یادگیری خاص
اثربخشی آموزش تکالیف شنیداری بر بهبود توجه شنیداری در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیشفعالی همراه با اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 77-90]
-
اختلال یادگیری ویژه
شفقت به خود و بهزیستی تحصیلی در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه وعادی [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 64-79]
-
اختلال یادگیری ویژه
مقایسه هوش شخصی و هیجانپذیری منفی در بین دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری ویژه [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 35-45]
-
اختلال یادگیری ویژه
تدوین معادلات ساختاری سازگاری اجتماعی دانشآموزان با اختلال یادگیری ویژه بر اساس ناگویی هیجانی و باورهای فراشناختی و با میانجیگری حمایت اجتماعی ادراکشده [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 62-77]
-
اختلال نارساخوانی
مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی و راهبردهای یادگیری چند حسی بر عملکرد خواندن دانش آموزان دو زبانه دارای اختلال نارسا خوانی [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 76-89]
-
اختلال نقص توجه/ بیشفعالی
اثربخشی آموزش تکالیف شنیداری بر بهبود توجه شنیداری در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیشفعالی همراه با اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 77-90]
-
اختلال نقص توجه/ بیشفعالی
مقایسه سبکهای یادگیری در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری، نقص توجه/ بیشفعالی و بهنجار [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 45-61]
-
ادراک دﻳﺪاری - ﻓﻀﺎﻳﻰ
ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ عملکرد در آزمون ادراک دﻳﺪاری-ﻓﻀﺎﻳﻰ ﺑﻨﺘﻮن در داﻧﺶ آﻣﻮزان ﺑﺎ اﺧﺘﻼل ﻳﺎدﮔیری خاص و ﻋﺎدی [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 80-90]
-
ادراک فضایی
اثربخشی بازی های حرکتی موزون بر میزان ادراک فضایی و حافظه ی فعال و نارسایی شناختی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 78-90]
-
استرس
رابطه افسردگی مادران با نشانههای افسردگی و اضطراب کودکان دارای اختلال یادگیری خاص با واسطه استرس والدینی [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 46-61]
-
اضطراب
رابطه افسردگی مادران با نشانههای افسردگی و اضطراب کودکان دارای اختلال یادگیری خاص با واسطه استرس والدینی [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 46-61]
-
ایفای نقش
اثر بخشی روش آموزش ایفای نقش بر خودکارآمدی تحصیلی، سازگاری اجتماعی و انگیزه تحصیلی در دانشآموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 15-29]
-
افسردگی
رابطه افسردگی مادران با نشانههای افسردگی و اضطراب کودکان دارای اختلال یادگیری خاص با واسطه استرس والدینی [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 46-61]
-
اﺧﺘﻼل ﻳﺎدﮔیری
ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ عملکرد در آزمون ادراک دﻳﺪاری-ﻓﻀﺎﻳﻰ ﺑﻨﺘﻮن در داﻧﺶ آﻣﻮزان ﺑﺎ اﺧﺘﻼل ﻳﺎدﮔیری خاص و ﻋﺎدی [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 80-90]
-
انعطاف پذیری شناختی
اثربخشی تمرین ذهن آگاهی به همراه موسیقی بر حافظه کاری و انعطاف پذیری شناختی کودکان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 6-20]
-
انگیزه تحصیلی
اثر بخشی روش آموزش ایفای نقش بر خودکارآمدی تحصیلی، سازگاری اجتماعی و انگیزه تحصیلی در دانشآموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 15-29]
ب
-
بازی حرکت موزون
اثربخشی بازی های حرکتی موزون بر میزان ادراک فضایی و حافظه ی فعال و نارسایی شناختی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 78-90]
-
بازداری پاسخ
تاثیر آموزش راهبردهای شناختی- فراشناختی بر حافظه کاری و بازداری پاسخ دانش آموزان دارای اختلال ویژه یادگیری از نوع خواندن [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 62-76]
-
بیانگری هیجانی
مقایسه بیانگری هیجانی، اجتناب شناختی و مهارت های اجتماعی در دانش آموزان با و بدون مشکلات یادگیری خاص [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 62-75]
-
باورهای انگیزشی
بررسی رابطه واسطههای تحصیلی با راهبردهای شناختی- فراشناختی و باورهای انگیزشی در کودکان دارای اختلالات یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 20-32]
-
باورهای فراشناختی
تدوین معادلات ساختاری سازگاری اجتماعی دانشآموزان با اختلال یادگیری ویژه بر اساس ناگویی هیجانی و باورهای فراشناختی و با میانجیگری حمایت اجتماعی ادراکشده [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 62-77]
-
برنامهریزی-سازماندهی
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر عملکرد توجه مداوم، برنامهریزی-سازماندهی و عملکرد پیوسته در دانشآموزان دارای اختلالات یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 48-63]
-
برنامه ریزی عصب-زبان شناختی
مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای برنامه ریزی عصب-زبان شناختی و آموزش ذهن آگاهی بر خودپنداره تحصیلی دانش آموزان دختر مبتلا به ناتوانی های یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 91-103]
-
بهزیستی تحصیلی
شفقت به خود و بهزیستی تحصیلی در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه وعادی [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 64-79]
پ
-
پایایی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس کیفیت زندگی کودکان و نوجوانان با ناتوانی های ویژه یادگیری [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 6-19]
ت
-
تعامل والد- فرزند
مقایسه میزان کودک آزاری و کیفیت رابطه مادر با فرزند مبتلا به اختلال یادگیری و فرزند غیر مبتلای خود [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 104-117]
-
تکالیف شنیداری
اثربخشی آموزش تکالیف شنیداری بر بهبود توجه شنیداری در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیشفعالی همراه با اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 77-90]
-
تکنیک های امتحان
مقایسه ی اثربخشی مداخله مبتنی بر آموزش مهارت های شناختی – رفتاری هیجان مدار و آموزش تکنیک های امتحان بر سرزندگی تحصیلی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 91-108]
-
تکنیکهای تنظیم هیجان
مقایسه اثربخشی مدل مبتنی بر انگیزه پیشرفت و تکنیکهای تنظیم هیجان بر خودتنظیمی یادگیری در دانشآموزان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 20-32]
-
توانایی خواندن
اثربخشی بازیهای توجهی بر توانایی خواندن کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 90-102]
-
توانبخشی شناختی
مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی و راهبردهای یادگیری چند حسی بر عملکرد خواندن دانش آموزان دو زبانه دارای اختلال نارسا خوانی [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 76-89]
-
توجه شنیداری
اثربخشی آموزش تکالیف شنیداری بر بهبود توجه شنیداری در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیشفعالی همراه با اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 77-90]
ح
-
حافظه
تاثیر آموزش راهبردهای شناختی- فراشناختی بر حافظه کاری و بازداری پاسخ دانش آموزان دارای اختلال ویژه یادگیری از نوع خواندن [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 62-76]
-
حافظهی فعال
اثربخشی بازی های حرکتی موزون بر میزان ادراک فضایی و حافظه ی فعال و نارسایی شناختی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 78-90]
-
حافظه کاری
اثربخشی تمرین ذهن آگاهی به همراه موسیقی بر حافظه کاری و انعطاف پذیری شناختی کودکان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 6-20]
-
حمایت اجتماعی ادراکشده
تدوین معادلات ساختاری سازگاری اجتماعی دانشآموزان با اختلال یادگیری ویژه بر اساس ناگویی هیجانی و باورهای فراشناختی و با میانجیگری حمایت اجتماعی ادراکشده [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 62-77]
خ
-
خودبخشایشگری
تأثیر آموزش قدردانی با رویکرد اسلامی بر خودبخشایشگری و صبر مادران کودکان مبتلا به اختلالات یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 47-61]
-
خودپنداره
بررسی تأثیر آموزش حل مسئله بر خودپنداره، عزت نفس و خودتنظیمی دانش آموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 6-19]
-
خودپنداره تحصیلی
مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای برنامه ریزی عصب-زبان شناختی و آموزش ذهن آگاهی بر خودپنداره تحصیلی دانش آموزان دختر مبتلا به ناتوانی های یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 91-103]
-
خودتنظیمی
بررسی تأثیر آموزش حل مسئله بر خودپنداره، عزت نفس و خودتنظیمی دانش آموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 6-19]
-
خودتنظیمی یادگیری
مقایسه اثربخشی مدل مبتنی بر انگیزه پیشرفت و تکنیکهای تنظیم هیجان بر خودتنظیمی یادگیری در دانشآموزان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 20-32]
-
خودکارآمدی اجتماعی
اثربخشی آموزش شفقت نسبت به خود بر مهارت اجتماعی، خودکارآمدی اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانشآموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 30-44]
-
خودکارآمدی تحصیلی
اثر بخشی روش آموزش ایفای نقش بر خودکارآمدی تحصیلی، سازگاری اجتماعی و انگیزه تحصیلی در دانشآموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 15-29]
د
-
داﻧﺶ آﻣﻮز
ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ عملکرد در آزمون ادراک دﻳﺪاری-ﻓﻀﺎﻳﻰ ﺑﻨﺘﻮن در داﻧﺶ آﻣﻮزان ﺑﺎ اﺧﺘﻼل ﻳﺎدﮔیری خاص و ﻋﺎدی [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 80-90]
-
دانشآموزان با اختلال یادگیری
بررسی تأثیر آموزش حل مسئله بر خودپنداره، عزت نفس و خودتنظیمی دانش آموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 6-19]
-
دانشآموزان با اختلال یادگیری
اثربخشی آموزش شفقت نسبت به خود بر مهارت اجتماعی، خودکارآمدی اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانشآموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 30-44]
-
دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص
مقایسه ی اثربخشی مداخله مبتنی بر آموزش مهارت های شناختی – رفتاری هیجان مدار و آموزش تکنیک های امتحان بر سرزندگی تحصیلی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 91-108]
ذ
-
ذهن آگاهی
مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای برنامه ریزی عصب-زبان شناختی و آموزش ذهن آگاهی بر خودپنداره تحصیلی دانش آموزان دختر مبتلا به ناتوانی های یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 91-103]
-
ذهن آگاهی به همراه موسیقی
اثربخشی تمرین ذهن آگاهی به همراه موسیقی بر حافظه کاری و انعطاف پذیری شناختی کودکان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 6-20]
ر
-
راهبردهای یادگیری
تاثیر آموزش راهبردهای شناختی- فراشناختی بر حافظه کاری و بازداری پاسخ دانش آموزان دارای اختلال ویژه یادگیری از نوع خواندن [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 62-76]
-
راهبردهای یادگیری چند حسی
مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی و راهبردهای یادگیری چند حسی بر عملکرد خواندن دانش آموزان دو زبانه دارای اختلال نارسا خوانی [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 76-89]
-
راهبردهای شناختی- فراشناختی
بررسی رابطه واسطههای تحصیلی با راهبردهای شناختی- فراشناختی و باورهای انگیزشی در کودکان دارای اختلالات یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 20-32]
-
رضایت از زندگی
اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای مقابلهای مبتنی بر آموزههای اسلامی بر شادکامی و رضایت از زندگی والدین کودکان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 21-34]
-
رفتار قلدری– قربانی
مقایسه شایستگی اجتماعی با رفتار قلدری - قربانی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 91-103]
-
رفتار کمکطلبی تحصیلی
اثربخشی آموزش تابآوری بر مدیریت استرس، عواطف و رفتار کمکطلبی تحصیلی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 33-47]
-
روایی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس کیفیت زندگی کودکان و نوجوانان با ناتوانی های ویژه یادگیری [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 6-19]
س
-
سازگاری اجتماعی
اثربخشی آموزش شفقت نسبت به خود بر مهارت اجتماعی، خودکارآمدی اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانشآموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 30-44]
-
سازگاری اجتماعی
اثر بخشی روش آموزش ایفای نقش بر خودکارآمدی تحصیلی، سازگاری اجتماعی و انگیزه تحصیلی در دانشآموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 15-29]
-
سازگاری اجتماعی
تدوین معادلات ساختاری سازگاری اجتماعی دانشآموزان با اختلال یادگیری ویژه بر اساس ناگویی هیجانی و باورهای فراشناختی و با میانجیگری حمایت اجتماعی ادراکشده [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 62-77]
-
سبک مقابله اسلامی
اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای مقابلهای مبتنی بر آموزههای اسلامی بر شادکامی و رضایت از زندگی والدین کودکان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 21-34]
-
سبکهای یادگیری
مقایسه سبکهای یادگیری در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری، نقص توجه/ بیشفعالی و بهنجار [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 45-61]
-
سرزندگی تحصیلی
مقایسه ی اثربخشی مداخله مبتنی بر آموزش مهارت های شناختی – رفتاری هیجان مدار و آموزش تکنیک های امتحان بر سرزندگی تحصیلی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 91-108]
ش
-
شادکامی
اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای مقابلهای مبتنی بر آموزههای اسلامی بر شادکامی و رضایت از زندگی والدین کودکان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 21-34]
-
شفقت به خود
شفقت به خود و بهزیستی تحصیلی در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه وعادی [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 64-79]
ص
-
صبر
تأثیر آموزش قدردانی با رویکرد اسلامی بر خودبخشایشگری و صبر مادران کودکان مبتلا به اختلالات یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 47-61]
ع
-
عزت نفس
بررسی تأثیر آموزش حل مسئله بر خودپنداره، عزت نفس و خودتنظیمی دانش آموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 6-19]
-
عملکرد توجه مداوم
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر عملکرد توجه مداوم، برنامهریزی-سازماندهی و عملکرد پیوسته در دانشآموزان دارای اختلالات یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 48-63]
-
عملکرد خواندن
تأثیر آموزش روش فنوگرافیکس بر میزان کارکرد اجرایی و عملکرد خواندن دانشآموزان دارای مشکلات خواندن [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 1-14]
-
عملکرد های خواندن
مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی و راهبردهای یادگیری چند حسی بر عملکرد خواندن دانش آموزان دو زبانه دارای اختلال نارسا خوانی [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 76-89]
-
عواطف
اثربخشی آموزش تابآوری بر مدیریت استرس، عواطف و رفتار کمکطلبی تحصیلی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 33-47]
ف
-
فنوگرافیکس
تأثیر آموزش روش فنوگرافیکس بر میزان کارکرد اجرایی و عملکرد خواندن دانشآموزان دارای مشکلات خواندن [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 1-14]
ک
-
کارکرد اجرایی
تأثیر آموزش روش فنوگرافیکس بر میزان کارکرد اجرایی و عملکرد خواندن دانشآموزان دارای مشکلات خواندن [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 1-14]
-
کارکردهای اجرایی
مرور سیستماتیک مطالعات مرتبط با کارکردهای اجرایی در کودکان نارساخوان در مطالعات ایرانی (1397-1380) [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 33-46]
-
کیفیت رابطه
مقایسه میزان کودک آزاری و کیفیت رابطه مادر با فرزند مبتلا به اختلال یادگیری و فرزند غیر مبتلای خود [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 104-117]
-
کیفیت زندگی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس کیفیت زندگی کودکان و نوجوانان با ناتوانی های ویژه یادگیری [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 6-19]
م
-
مادران
رابطه افسردگی مادران با نشانههای افسردگی و اضطراب کودکان دارای اختلال یادگیری خاص با واسطه استرس والدینی [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 46-61]
-
مدیریت استرس
اثربخشی آموزش تابآوری بر مدیریت استرس، عواطف و رفتار کمکطلبی تحصیلی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 33-47]
-
مدل مبتنی بر انگیزه پیشرفت
مقایسه اثربخشی مدل مبتنی بر انگیزه پیشرفت و تکنیکهای تنظیم هیجان بر خودتنظیمی یادگیری در دانشآموزان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 20-32]
-
مرور سیستماتیک
مرور سیستماتیک مطالعات مرتبط با کارکردهای اجرایی در کودکان نارساخوان در مطالعات ایرانی (1397-1380) [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 33-46]
-
مشکلات خواندن
تأثیر آموزش روش فنوگرافیکس بر میزان کارکرد اجرایی و عملکرد خواندن دانشآموزان دارای مشکلات خواندن [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 1-14]
-
مهارت اجتماعی
اثربخشی آموزش شفقت نسبت به خود بر مهارت اجتماعی، خودکارآمدی اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانشآموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 30-44]
-
مهارت های اجتماعی
مقایسه بیانگری هیجانی، اجتناب شناختی و مهارت های اجتماعی در دانش آموزان با و بدون مشکلات یادگیری خاص [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 62-75]
-
مهارت های شناختی – رفتاری هیجان مدار
مقایسه ی اثربخشی مداخله مبتنی بر آموزش مهارت های شناختی – رفتاری هیجان مدار و آموزش تکنیک های امتحان بر سرزندگی تحصیلی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 91-108]
ن
-
ناتوانی یادگیری
مقایسه اثربخشی مدل مبتنی بر انگیزه پیشرفت و تکنیکهای تنظیم هیجان بر خودتنظیمی یادگیری در دانشآموزان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 20-32]
-
ناتوانی یادگیری
اثربخشی بازی های حرکتی موزون بر میزان ادراک فضایی و حافظه ی فعال و نارسایی شناختی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 78-90]
-
ناتوانی یادگیری خاص
مقایسه شایستگی اجتماعی با رفتار قلدری - قربانی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 91-103]
-
ناتوانی های یادگیری
مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای برنامه ریزی عصب-زبان شناختی و آموزش ذهن آگاهی بر خودپنداره تحصیلی دانش آموزان دختر مبتلا به ناتوانی های یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 91-103]
-
ناتوانیهای یادگیری
اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای مقابلهای مبتنی بر آموزههای اسلامی بر شادکامی و رضایت از زندگی والدین کودکان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 21-34]
-
ناتوانی های ویژه یادگیری
ویژگیهای روانسنجی مقیاس کیفیت زندگی کودکان و نوجوانان با ناتوانی های ویژه یادگیری [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 6-19]
-
نارساخوانی
مرور سیستماتیک مطالعات مرتبط با کارکردهای اجرایی در کودکان نارساخوان در مطالعات ایرانی (1397-1380) [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 33-46]
-
نارساخوانی
اثربخشی بازیهای توجهی بر توانایی خواندن کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 90-102]
-
نارسایی شناختی
اثربخشی بازی های حرکتی موزون بر میزان ادراک فضایی و حافظه ی فعال و نارسایی شناختی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 78-90]
-
ناگویی هیجانی
تدوین معادلات ساختاری سازگاری اجتماعی دانشآموزان با اختلال یادگیری ویژه بر اساس ناگویی هیجانی و باورهای فراشناختی و با میانجیگری حمایت اجتماعی ادراکشده [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 62-77]
و
-
واژه های کلیدی :شایستگی اجتماعی
مقایسه شایستگی اجتماعی با رفتار قلدری - قربانی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 91-103]
-
واسطه های یادگیری
بررسی رابطه واسطههای تحصیلی با راهبردهای شناختی- فراشناختی و باورهای انگیزشی در کودکان دارای اختلالات یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 20-32]
-
والدین
اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای مقابلهای مبتنی بر آموزههای اسلامی بر شادکامی و رضایت از زندگی والدین کودکان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 21-34]
ه
-
هیجانپذیری منفی
مقایسه هوش شخصی و هیجانپذیری منفی در بین دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری ویژه [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 35-45]
-
هوش شخصی
مقایسه هوش شخصی و هیجانپذیری منفی در بین دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری ویژه [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 35-45]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد