نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزار جسمی مقایسه میزان کودک آزاری و کیفیت رابطه مادر با فرزند مبتلا به اختلال یادگیری و فرزند غیر مبتلای خود [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 104-117]
  • آزار عاطفی مقایسه میزان کودک آزاری و کیفیت رابطه مادر با فرزند مبتلا به اختلال یادگیری و فرزند غیر مبتلای خود [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 104-117]
  • آموزش بازی توجهی اثربخشی بازی‌های توجهی بر توانایی خواندن کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 90-102]
  • آموزش تاب‌آوری اثربخشی آموزش‌ تاب‌آوری بر مدیریت استرس، عواطف و رفتار کمک‌طلبی تحصیلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 33-47]
  • آموزش تنظیم هیجان اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر عملکرد توجه مداوم، برنامه‌ریزی-سازماندهی و عملکرد پیوسته در دانش‌آموزان دارای اختلالات یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 48-63]
  • آموزش شفقت نسبت به خود اثربخشی آموزش شفقت نسبت به خود بر مهارت اجتماعی، خودکارآمدی اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 30-44]
  • آموزش قدردانی با رویکرد اسلامی تأثیر آموزش قدردانی با رویکرد اسلامی بر خودبخشایشگری و صبر مادران کودکان مبتلا به اختلالات یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 47-61]

ا

  • اجتناب شناختی مقایسه بیانگری هیجانی، اجتناب شناختی و مهارت های اجتماعی در دانش آموزان با و بدون مشکلات یادگیری خاص [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 62-75]
  • اختلالات یادگیری رابطه افسردگی مادران با نشانه‌های افسردگی و اضطراب کودکان دارای اختلال یادگیری خاص با واسطه استرس والدینی [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 46-61]
  • اختلالات یادگیری خاص تأثیر آموزش قدردانی با رویکرد اسلامی بر خودبخشایشگری و صبر مادران کودکان مبتلا به اختلالات یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 47-61]
  • اختلالات یادگیری خاص بررسی رابطه‌‌ واسطه‌های تحصیلی با راهبردهای شناختی- فراشناختی و باورهای انگیزشی در کودکان دارای اختلالات یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 20-32]
  • اختلال یادگیری اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر عملکرد توجه مداوم، برنامه‌ریزی-سازماندهی و عملکرد پیوسته در دانش‌آموزان دارای اختلالات یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 48-63]
  • اختلال یادگیری اثربخشی آموزش‌ تاب‌آوری بر مدیریت استرس، عواطف و رفتار کمک‌طلبی تحصیلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 33-47]
  • اختلال یادگیری مقایسه میزان کودک آزاری و کیفیت رابطه مادر با فرزند مبتلا به اختلال یادگیری و فرزند غیر مبتلای خود [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 104-117]
  • اختلال یادگیری مقایسه سبک‌های یادگیری در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری، نقص‌ توجه/ بیش‌فعالی و بهنجار [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 45-61]
  • اختلال یادگیری اثربخشی تمرین ذهن آگاهی به همراه موسیقی بر حافظه کاری و انعطاف پذیری شناختی کودکان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 6-20]
  • اختلال یادگیری خاص اثربخشی آموزش تکالیف شنیداری بر بهبود توجه شنیداری در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی همراه با اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 77-90]
  • اختلال یادگیری ویژه شفقت به خود و بهزیستی تحصیلی در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه وعادی [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 64-79]
  • اختلال یادگیری ویژه مقایسه هوش شخصی و هیجان‌پذیری منفی در بین دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری ویژه [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 35-45]
  • اختلال یادگیری ویژه تدوین معادلات ساختاری سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ویژه بر اساس ناگویی هیجانی و باورهای فراشناختی و با میانجی‌گری حمایت اجتماعی ادراک‌شده [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 62-77]
  • اختلال نارساخوانی مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی و راهبردهای یادگیری چند حسی بر عملکرد خواندن دانش آموزان دو زبانه دارای اختلال نارسا خوانی [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 76-89]
  • اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی اثربخشی آموزش تکالیف شنیداری بر بهبود توجه شنیداری در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی همراه با اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 77-90]
  • اختلال نقص‌ توجه/ بیش‌فعالی مقایسه سبک‌های یادگیری در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری، نقص‌ توجه/ بیش‌فعالی و بهنجار [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 45-61]
  • ادراک دﻳﺪاری - ﻓﻀﺎﻳﻰ ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ عملکرد در آزمون ادراک دﻳﺪاری-ﻓﻀﺎﻳﻰ ﺑﻨﺘﻮن در داﻧﺶ آﻣﻮزان ﺑﺎ اﺧﺘﻼل ﻳﺎدﮔیری خاص و ﻋﺎدی [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 80-90]
  • ادراک فضایی اثربخشی بازی های حرکتی موزون بر میزان ادراک فضایی و حافظه ی فعال و نارسایی شناختی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 78-90]
  • استرس رابطه افسردگی مادران با نشانه‌های افسردگی و اضطراب کودکان دارای اختلال یادگیری خاص با واسطه استرس والدینی [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 46-61]
  • اضطراب رابطه افسردگی مادران با نشانه‌های افسردگی و اضطراب کودکان دارای اختلال یادگیری خاص با واسطه استرس والدینی [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 46-61]
  • ایفای نقش اثر بخشی روش آموزش ایفای نقش بر خودکارآمدی تحصیلی، سازگاری اجتماعی و انگیزه تحصیلی در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 15-29]
  • افسردگی رابطه افسردگی مادران با نشانه‌های افسردگی و اضطراب کودکان دارای اختلال یادگیری خاص با واسطه استرس والدینی [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 46-61]
  • اﺧﺘﻼل ﻳﺎدﮔیری ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ عملکرد در آزمون ادراک دﻳﺪاری-ﻓﻀﺎﻳﻰ ﺑﻨﺘﻮن در داﻧﺶ آﻣﻮزان ﺑﺎ اﺧﺘﻼل ﻳﺎدﮔیری خاص و ﻋﺎدی [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 80-90]
  • انعطاف پذیری شناختی اثربخشی تمرین ذهن آگاهی به همراه موسیقی بر حافظه کاری و انعطاف پذیری شناختی کودکان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 6-20]
  • انگیزه تحصیلی اثر بخشی روش آموزش ایفای نقش بر خودکارآمدی تحصیلی، سازگاری اجتماعی و انگیزه تحصیلی در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 15-29]

ب

  • بازی حرکت موزون اثربخشی بازی های حرکتی موزون بر میزان ادراک فضایی و حافظه ی فعال و نارسایی شناختی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 78-90]
  • بازداری پاسخ تاثیر آموزش راهبردهای شناختی- فراشناختی بر حافظه کاری و بازداری پاسخ دانش آموزان دارای اختلال ویژه یادگیری از نوع خواندن [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 62-76]
  • بیانگری هیجانی مقایسه بیانگری هیجانی، اجتناب شناختی و مهارت های اجتماعی در دانش آموزان با و بدون مشکلات یادگیری خاص [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 62-75]
  • باورهای انگیزشی بررسی رابطه‌‌ واسطه‌های تحصیلی با راهبردهای شناختی- فراشناختی و باورهای انگیزشی در کودکان دارای اختلالات یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 20-32]
  • باورهای فراشناختی تدوین معادلات ساختاری سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ویژه بر اساس ناگویی هیجانی و باورهای فراشناختی و با میانجی‌گری حمایت اجتماعی ادراک‌شده [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 62-77]
  • برنامه‌ریزی-سازماندهی اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر عملکرد توجه مداوم، برنامه‌ریزی-سازماندهی و عملکرد پیوسته در دانش‌آموزان دارای اختلالات یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 48-63]
  • برنامه ریزی عصب-زبان شناختی مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای برنامه ریزی عصب-زبان شناختی و آموزش ذهن آگاهی بر خودپنداره تحصیلی دانش آموزان دختر مبتلا به ناتوانی های یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 91-103]
  • بهزیستی تحصیلی شفقت به خود و بهزیستی تحصیلی در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه وعادی [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 64-79]

پ

  • پایایی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس کیفیت زندگی کودکان و نوجوانان با ناتوانی های ویژه یادگیری [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 6-19]

ت

  • تعامل والد- فرزند مقایسه میزان کودک آزاری و کیفیت رابطه مادر با فرزند مبتلا به اختلال یادگیری و فرزند غیر مبتلای خود [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 104-117]
  • تکالیف شنیداری اثربخشی آموزش تکالیف شنیداری بر بهبود توجه شنیداری در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی همراه با اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 77-90]
  • تکنیک های امتحان مقایسه ی اثربخشی مداخله مبتنی بر آموزش مهارت های شناختی – رفتاری هیجان مدار و آموزش تکنیک های امتحان بر سرزندگی تحصیلی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 91-108]
  • تکنیک‌های تنظیم هیجان مقایسه اثربخشی مدل مبتنی بر انگیزه پیشرفت و تکنیک‌های تنظیم هیجان بر خودتنظیمی یادگیری در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 20-32]
  • توانایی خواندن اثربخشی بازی‌های توجهی بر توانایی خواندن کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 90-102]
  • توانبخشی شناختی مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی و راهبردهای یادگیری چند حسی بر عملکرد خواندن دانش آموزان دو زبانه دارای اختلال نارسا خوانی [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 76-89]
  • توجه شنیداری اثربخشی آموزش تکالیف شنیداری بر بهبود توجه شنیداری در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی همراه با اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 77-90]

ح

  • حافظه تاثیر آموزش راهبردهای شناختی- فراشناختی بر حافظه کاری و بازداری پاسخ دانش آموزان دارای اختلال ویژه یادگیری از نوع خواندن [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 62-76]
  • حافظه‌ی فعال اثربخشی بازی های حرکتی موزون بر میزان ادراک فضایی و حافظه ی فعال و نارسایی شناختی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 78-90]
  • حافظه کاری اثربخشی تمرین ذهن آگاهی به همراه موسیقی بر حافظه کاری و انعطاف پذیری شناختی کودکان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 6-20]
  • حمایت اجتماعی ادراک‌شده تدوین معادلات ساختاری سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ویژه بر اساس ناگویی هیجانی و باورهای فراشناختی و با میانجی‌گری حمایت اجتماعی ادراک‌شده [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 62-77]

خ

  • خودبخشایشگری تأثیر آموزش قدردانی با رویکرد اسلامی بر خودبخشایشگری و صبر مادران کودکان مبتلا به اختلالات یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 47-61]
  • خودپنداره بررسی تأثیر آموزش حل مسئله بر خودپنداره، عزت نفس و خودتنظیمی دانش ‌آموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 6-19]
  • خودپنداره تحصیلی مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای برنامه ریزی عصب-زبان شناختی و آموزش ذهن آگاهی بر خودپنداره تحصیلی دانش آموزان دختر مبتلا به ناتوانی های یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 91-103]
  • خودتنظیمی بررسی تأثیر آموزش حل مسئله بر خودپنداره، عزت نفس و خودتنظیمی دانش ‌آموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 6-19]
  • خودتنظیمی یادگیری مقایسه اثربخشی مدل مبتنی بر انگیزه پیشرفت و تکنیک‌های تنظیم هیجان بر خودتنظیمی یادگیری در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 20-32]
  • خودکارآمدی اجتماعی اثربخشی آموزش شفقت نسبت به خود بر مهارت اجتماعی، خودکارآمدی اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 30-44]
  • خودکارآمدی تحصیلی اثر بخشی روش آموزش ایفای نقش بر خودکارآمدی تحصیلی، سازگاری اجتماعی و انگیزه تحصیلی در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 15-29]

د

  • داﻧﺶ آﻣﻮز ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ عملکرد در آزمون ادراک دﻳﺪاری-ﻓﻀﺎﻳﻰ ﺑﻨﺘﻮن در داﻧﺶ آﻣﻮزان ﺑﺎ اﺧﺘﻼل ﻳﺎدﮔیری خاص و ﻋﺎدی [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 80-90]
  • دانش‌آموزان با اختلال یادگیری بررسی تأثیر آموزش حل مسئله بر خودپنداره، عزت نفس و خودتنظیمی دانش ‌آموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 6-19]
  • دانش‌آموزان با اختلال یادگیری اثربخشی آموزش شفقت نسبت به خود بر مهارت اجتماعی، خودکارآمدی اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 30-44]
  • دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص مقایسه ی اثربخشی مداخله مبتنی بر آموزش مهارت های شناختی – رفتاری هیجان مدار و آموزش تکنیک های امتحان بر سرزندگی تحصیلی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 91-108]

ذ

  • ذهن آگاهی مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای برنامه ریزی عصب-زبان شناختی و آموزش ذهن آگاهی بر خودپنداره تحصیلی دانش آموزان دختر مبتلا به ناتوانی های یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 91-103]
  • ذهن آگاهی به همراه موسیقی اثربخشی تمرین ذهن آگاهی به همراه موسیقی بر حافظه کاری و انعطاف پذیری شناختی کودکان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 6-20]

ر

  • راهبردهای یادگیری تاثیر آموزش راهبردهای شناختی- فراشناختی بر حافظه کاری و بازداری پاسخ دانش آموزان دارای اختلال ویژه یادگیری از نوع خواندن [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 62-76]
  • راهبردهای یادگیری چند حسی مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی و راهبردهای یادگیری چند حسی بر عملکرد خواندن دانش آموزان دو زبانه دارای اختلال نارسا خوانی [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 76-89]
  • راهبردهای شناختی- فراشناختی بررسی رابطه‌‌ واسطه‌های تحصیلی با راهبردهای شناختی- فراشناختی و باورهای انگیزشی در کودکان دارای اختلالات یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 20-32]
  • رضایت از زندگی اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای مقابله‌ای مبتنی بر آموزه‌های اسلامی بر شادکامی و رضایت از زندگی والدین کودکان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 21-34]
  • رفتار قلدری– قربانی مقایسه شایستگی اجتماعی با رفتار قلدری - قربانی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 91-103]
  • رفتار کمک‌طلبی تحصیلی اثربخشی آموزش‌ تاب‌آوری بر مدیریت استرس، عواطف و رفتار کمک‌طلبی تحصیلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 33-47]
  • روایی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس کیفیت زندگی کودکان و نوجوانان با ناتوانی های ویژه یادگیری [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 6-19]

س

  • سازگاری اجتماعی اثربخشی آموزش شفقت نسبت به خود بر مهارت اجتماعی، خودکارآمدی اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 30-44]
  • سازگاری اجتماعی اثر بخشی روش آموزش ایفای نقش بر خودکارآمدی تحصیلی، سازگاری اجتماعی و انگیزه تحصیلی در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 15-29]
  • سازگاری اجتماعی تدوین معادلات ساختاری سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ویژه بر اساس ناگویی هیجانی و باورهای فراشناختی و با میانجی‌گری حمایت اجتماعی ادراک‌شده [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 62-77]
  • سبک مقابله اسلامی اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای مقابله‌ای مبتنی بر آموزه‌های اسلامی بر شادکامی و رضایت از زندگی والدین کودکان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 21-34]
  • سبک‌های یادگیری مقایسه سبک‌های یادگیری در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری، نقص‌ توجه/ بیش‌فعالی و بهنجار [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 45-61]
  • سرزندگی تحصیلی مقایسه ی اثربخشی مداخله مبتنی بر آموزش مهارت های شناختی – رفتاری هیجان مدار و آموزش تکنیک های امتحان بر سرزندگی تحصیلی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 91-108]

ش

  • شادکامی اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای مقابله‌ای مبتنی بر آموزه‌های اسلامی بر شادکامی و رضایت از زندگی والدین کودکان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 21-34]
  • شفقت به خود شفقت به خود و بهزیستی تحصیلی در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه وعادی [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 64-79]

ص

  • صبر تأثیر آموزش قدردانی با رویکرد اسلامی بر خودبخشایشگری و صبر مادران کودکان مبتلا به اختلالات یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 47-61]

ع

  • عزت نفس بررسی تأثیر آموزش حل مسئله بر خودپنداره، عزت نفس و خودتنظیمی دانش ‌آموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 6-19]
  • عملکرد توجه مداوم اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر عملکرد توجه مداوم، برنامه‌ریزی-سازماندهی و عملکرد پیوسته در دانش‌آموزان دارای اختلالات یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 48-63]
  • عملکرد خواندن تأثیر آموزش روش فنوگرافیکس بر میزان کارکرد اجرایی و عملکرد خواندن دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 1-14]
  • عملکرد های خواندن مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی و راهبردهای یادگیری چند حسی بر عملکرد خواندن دانش آموزان دو زبانه دارای اختلال نارسا خوانی [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 76-89]
  • عواطف اثربخشی آموزش‌ تاب‌آوری بر مدیریت استرس، عواطف و رفتار کمک‌طلبی تحصیلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 33-47]

ف

  • فنوگرافیکس تأثیر آموزش روش فنوگرافیکس بر میزان کارکرد اجرایی و عملکرد خواندن دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 1-14]

ک

  • کارکرد اجرایی تأثیر آموزش روش فنوگرافیکس بر میزان کارکرد اجرایی و عملکرد خواندن دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 1-14]
  • کارکردهای اجرایی مرور سیستماتیک مطالعات مرتبط با کارکردهای اجرایی در کودکان نارساخوان در مطالعات ایرانی (1397-1380) [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 33-46]
  • کیفیت رابطه مقایسه میزان کودک آزاری و کیفیت رابطه مادر با فرزند مبتلا به اختلال یادگیری و فرزند غیر مبتلای خود [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 104-117]
  • کیفیت زندگی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس کیفیت زندگی کودکان و نوجوانان با ناتوانی های ویژه یادگیری [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 6-19]

م

  • مادران رابطه افسردگی مادران با نشانه‌های افسردگی و اضطراب کودکان دارای اختلال یادگیری خاص با واسطه استرس والدینی [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 46-61]
  • مدیریت استرس اثربخشی آموزش‌ تاب‌آوری بر مدیریت استرس، عواطف و رفتار کمک‌طلبی تحصیلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 33-47]
  • مدل مبتنی بر انگیزه پیشرفت مقایسه اثربخشی مدل مبتنی بر انگیزه پیشرفت و تکنیک‌های تنظیم هیجان بر خودتنظیمی یادگیری در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 20-32]
  • مرور سیستماتیک مرور سیستماتیک مطالعات مرتبط با کارکردهای اجرایی در کودکان نارساخوان در مطالعات ایرانی (1397-1380) [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 33-46]
  • مشکلات خواندن تأثیر آموزش روش فنوگرافیکس بر میزان کارکرد اجرایی و عملکرد خواندن دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 1-14]
  • مهارت اجتماعی اثربخشی آموزش شفقت نسبت به خود بر مهارت اجتماعی، خودکارآمدی اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 30-44]
  • مهارت های اجتماعی مقایسه بیانگری هیجانی، اجتناب شناختی و مهارت های اجتماعی در دانش آموزان با و بدون مشکلات یادگیری خاص [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 62-75]
  • مهارت های شناختی – رفتاری هیجان مدار مقایسه ی اثربخشی مداخله مبتنی بر آموزش مهارت های شناختی – رفتاری هیجان مدار و آموزش تکنیک های امتحان بر سرزندگی تحصیلی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 91-108]

ن

  • ناتوانی یادگیری مقایسه اثربخشی مدل مبتنی بر انگیزه پیشرفت و تکنیک‌های تنظیم هیجان بر خودتنظیمی یادگیری در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400 - 1401، صفحه 20-32]
  • ناتوانی یادگیری اثربخشی بازی های حرکتی موزون بر میزان ادراک فضایی و حافظه ی فعال و نارسایی شناختی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 78-90]
  • ناتوانی یادگیری خاص مقایسه شایستگی اجتماعی با رفتار قلدری - قربانی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 91-103]
  • ناتوانی های یادگیری مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای برنامه ریزی عصب-زبان شناختی و آموزش ذهن آگاهی بر خودپنداره تحصیلی دانش آموزان دختر مبتلا به ناتوانی های یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 91-103]
  • ناتوانی‌های یادگیری اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای مقابله‌ای مبتنی بر آموزه‌های اسلامی بر شادکامی و رضایت از زندگی والدین کودکان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 21-34]
  • ناتوانی های ویژه یادگیری ویژگی‌های روانسنجی مقیاس کیفیت زندگی کودکان و نوجوانان با ناتوانی های ویژه یادگیری [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 6-19]
  • نارساخوانی مرور سیستماتیک مطالعات مرتبط با کارکردهای اجرایی در کودکان نارساخوان در مطالعات ایرانی (1397-1380) [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 33-46]
  • نارساخوانی اثربخشی بازی‌های توجهی بر توانایی خواندن کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 11، شماره 3، 1400 - 1401، صفحه 90-102]
  • نارسایی شناختی اثربخشی بازی های حرکتی موزون بر میزان ادراک فضایی و حافظه ی فعال و نارسایی شناختی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 78-90]
  • ناگویی هیجانی تدوین معادلات ساختاری سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ویژه بر اساس ناگویی هیجانی و باورهای فراشناختی و با میانجی‌گری حمایت اجتماعی ادراک‌شده [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 62-77]

و

  • واژه های کلیدی :شایستگی اجتماعی مقایسه شایستگی اجتماعی با رفتار قلدری - قربانی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 91-103]
  • واسطه های یادگیری بررسی رابطه‌‌ واسطه‌های تحصیلی با راهبردهای شناختی- فراشناختی و باورهای انگیزشی در کودکان دارای اختلالات یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400 - 1401، صفحه 20-32]
  • والدین اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای مقابله‌ای مبتنی بر آموزه‌های اسلامی بر شادکامی و رضایت از زندگی والدین کودکان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 21-34]

ه

  • هیجان‌پذیری منفی مقایسه هوش شخصی و هیجان‌پذیری منفی در بین دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری ویژه [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 35-45]
  • هوش شخصی مقایسه هوش شخصی و هیجان‌پذیری منفی در بین دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری ویژه [دوره 11، شماره 4، 1400 - 1401، صفحه 35-45]